sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Picfic: Baka Baka Baka Hemuli ! >D part1


Juu emmäkeksi mitää... :D Paitsi sen että Baka on japania ja tarkoittaa Tyhmää >D Ja sen että sain hymytyytö patsaan, Jeee!!!

Hahmon: ajattelu Huuto Painotus Puhuminen

VAROITUS: PF SISÄLTÄÄ AHDISTAVIA TUNTEITA (yhden kuvan ajan) JA MUSTIA MUOKKAUKSIA!

Nemi: Baka hiekkahemuli! Ahh... minulla on niiin yksinäistä >I
 Nemi: Oh! Minä hohdan! Mutta miksi muu maailma on niiiin synkkä ja pimeä?
Nemi: Hihi... Värit palasivat! Nyt voin puhua sille... sille... HIEKKASELLE HEMULILLE!
Mä: Moij Neminni! Mite hurisee? Ono
Nemi: Mrhhh.... Mulla on yks Dalkana kynimättä sun kanssa!
Mä: Ai niin joo ne Kimmsun lentsikkatiketit ..!
Nemi: Ei oo kimssu! Se on Kila!
Mä: Aha.





Hih siinä sitte! :D Ja loppuvideo(joita olen ruvennut harrastamaan)
 

Ja anteeks noi tekstit, en löytäny tekstitöntä :(




































2 kommenttia:

  1. Tämä oli kyllä todella sekava ja outo. En tajua alun muokkauksia. Ja Nemi makaa noissa kuvissa,en tajua sitä. Nemin peruukki on huonosti. Ja tarinassa ei ole mitään juonta,ja lyhytkin se oli. Missä muka nuo varoituksessa olevat "ahdistavat tunteet" ovat? En kyllä löytänyt tästä mitään sellaisia. Jos yritit tehdä tästä "synkkää" kuvatarinaa et onnistunut siinä. Sori U w U

    VastaaPoista
  2. Joo tuo on kakka laadutoon tarina jonka tein nukkeharrastuksen alussa -__-

    VastaaPoista

Yo yo yo